Autor Wiadomość
dawpol15
PostWysłany: Pon 19:34, 12 Sie 2013    Temat postu:

Nawzajem Smile Piąteczka
SCORPION
PostWysłany: Pon 17:05, 12 Sie 2013    Temat postu:

Tyskie pije:D Szerokości Smile
dawpol15
PostWysłany: Pon 15:15, 12 Sie 2013    Temat postu:

Udało się ETZ ożyła, okazało się, że źle przeczytałem rozmiar dyszy. Powinna być 135 a ja miałem 125, bo fabrycznie w tych gaźnikach tak jest, ale majac iglice i przepustnice od 30n2-5 pomysłałem, że włoże dysze od tego gaźnika. Odpalam, wrzucam jedynke i jedzie, żadnego muła tylko ogień i gwizd. Dzięki wielkie SCORPION. Jak napisałeś o tych dyszach to coś mnie ruszyło, żeby jeszcze raz je obejrzeć.
dawpol15
PostWysłany: Pon 12:53, 12 Sie 2013    Temat postu:

Bo jak kupowałem dysze, to chciałem tez kupić przepustnice, ale na ul. Kaszubskiej akurat nie było. Ale ide jeszcze powalcze, ustawie zaplon jeszcze raz od nowa i gaźnik.

Jak by co bede pisał.
SCORPION
PostWysłany: Pon 12:44, 12 Sie 2013    Temat postu:

To ze na zimnym silniku niechce chodzić bez ssania to akurat bardzo dobrze. Silniki deusówowe jak chodza bez ssania na zimnym to na ciepłym bedzie kiszka. Ale jeśli chodzi tylko powyzej 4 tyś to coś musi być nakombinowane. może zapłon albo dysza głóna w gazniku. Kwestia regulacji. Znam jednego fachowca który na słuch ci powie co jest pięć. 40 lat pracuje na dwusówach i nie tylko. Zbigniew Bryzek na Spokojnej. Jesli przepustnica jest inna to moze dostaje za duzo powietrza i trzeba by rozwiercić dysze główną. Ciezko stwierdzić przez neta.
dawpol15
PostWysłany: Pon 11:43, 12 Sie 2013    Temat postu:

Więc tak. U mnie jak zawsze sa jakies kalamacje. Jest to gaźnik 30n3-1 z przepustnica od 30n2-5. Rano na ssaniu trzeba ruszać bo inaczej nie pójdzie, jak sie rozgrzeje to daje rade, ale nie wolno zejsc ponizej 4 tys obrotów bo potem muł, trzeba redukowac zeby wróciła do 4 tyś i potem trzeba cisnąć. Bo tak to pali na dotyk.
SCORPION
PostWysłany: Nie 17:20, 11 Sie 2013    Temat postu:

A co sie dzieje? może coś sie uda wymyslić?
dawpol15
PostWysłany: Nie 16:53, 11 Sie 2013    Temat postu:

Ok dzieki za przeniesienie. Silnik od 150 niestety mnie nie ratuje. Szkoda mi wydawać 120 zł na nowy, skoro może się okazać, że to nie gaźnik.
SCORPION
PostWysłany: Nie 14:40, 11 Sie 2013    Temat postu:

Przeniesiono do odpowiedniego działu.
Jak byś potrzebował to mam cały silnik do 150 etz. ale gaznika niestety nie.
dawpol15
PostWysłany: Sob 22:56, 10 Sie 2013    Temat postu: GAŹNIK ETZ 250

Czesć. Mam do Was bardzo ważne pytanie. Nie ma może, ktoś z was sprzedać gaźnika do etz 250, za rozsadna cene oczywiście Smile. Może być 30n3-1 z przepustnica, lub 30n2-5 z dyszami bo przepustnice od tego modelu mam.

LwG Dawid

Edytowane
Ups, chyba sie troszke pośpieszyłem i do nie tego działu założyłem temat, przepraszam.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group