Autor Wiadomość
dejw
PostWysłany: Czw 17:22, 03 Kwi 2014    Temat postu:

ok 50 zł w zależności od stanu
voland2609
PostWysłany: Wto 23:03, 25 Mar 2014    Temat postu:

Mniej więcej, cena?
dejw
PostWysłany: Wto 23:59, 11 Mar 2014    Temat postu:

Ze zdjecia Cieżko odczytać jaki to RAL.
Najbardziej zbliżony (półmat metaliczny)to tytan
oto link do zdjecia
http://www.mbt-pulverbeschichtung.de/images/avant.jpg
voland2609
PostWysłany: Wto 22:05, 11 Mar 2014    Temat postu:

Ile wołasz za pomalowanie w takim kolorze np tłumika? Dokładnie taki
http://foto.scigacz.pl/gallery/motonews/Yamaha_R6_2008_jeszcze_ostrzejsza/Tlumik_Yamaha_r6.jpg
SCORPION
PostWysłany: Śro 14:45, 12 Lut 2014    Temat postu:

zwykły aparat wystarczy Smile
dejw
PostWysłany: Wto 23:47, 11 Lut 2014    Temat postu:

Niestety nie zapracowałem jeszcze na super cyfrówkę - używam tel.Jego jedyna zaleta jest to ze zawsze jest pod rekąSmileZ efektem końcowym pojadę chyba do fotografa:)
SCORPION
PostWysłany: Nie 23:42, 09 Lut 2014    Temat postu:

wyglada świetnie tylko szkoda ze cały efekt psuje jakość. Jak mozesz to rób zdjecia jakims aparatem bo ten telefon czy co ty tam masz to nie zachwyca i psuje cały efekt |Very Happy Ogulnie wytrwałości rzycze a napewno bedzie to piekny sprzęt Very Happy
dejw
PostWysłany: Nie 12:11, 09 Lut 2014    Temat postu:

A tutaj dotarł juz pomalowany silniczek.Teraz troszkę pracy poświecimy na usuniecie farby z przylgni pokryw i będzie składany.
dejw
PostWysłany: Sob 12:36, 08 Lut 2014    Temat postu:

Pierwsze elementy do FZR-ki zjechały z lakierni i prezentują się następująco:

Przed malowaniem
dejw
PostWysłany: Czw 22:30, 06 Lut 2014    Temat postu:

Kilka fotek rozebranego silnika i dłoń mojego mechanika:)

A tutaj koła zębate i wałki skrzyni

Na pierwszym zdjęciu widać ślad po kłach na kole zębatym. Powiedzcie mi czy kwalifikuje się to koło do wymiany czy tak składać?

Druga rzecz - w karterach jest magistrala olejowa i dwa kanały prowadza do łożysk walków skrzyni. W kanały te wkręcone są śrubki - jedna mniej druga więcej bez oporów.Moje pytanie jest takie - czy maja być dokręcone lub w jakiś sposób wyregulowane?
Czy w magistrali sa jeszcze jakieś elementy na które temp 200stopni przy malowaniu mogła by negatywnie wpłynąć

przedstawiam zdjęcia śrub.Mam na myśli te na krzyżak.
dejw
PostWysłany: Śro 23:55, 05 Lut 2014    Temat postu:

Witam po małej przerwie. Prace przy FZR-ce powoli postępują. Zostały zdemontowane osłony boczne oraz załupek .Został wyciągnięty silnik w celu uszczelnienia wycieków, wymiany uszczelniaczy i weryfikacji części do wymiany.Przy okazji cały silnik zostanie przemalowany proszkowo w kolor półmat 9005 oraz wymienione zostaną śrubki na nierdzewne.
Oto stan na dzień dzisiejszy.


Motocykl nie odpalał-pomiar kompresji wykazał na pierwszysm cylindrze 0.5 , na drugim o,5 , na trzecim 7 , na czwartym 7.Wartości te skłoniły mnie do demontażu jednostki w celu ustalenia przyczyny tych wartości.Po demontażu głowicy okazało się że pierścienie są zapieczone.
Kilka zdjeć z demontażu silnika 3he.

dejw
PostWysłany: Pon 16:34, 30 Gru 2013    Temat postu: RENOWACJA MOTOCYKLA YAMAHA FZR 600

Witam. Przedstawiam mój pierwszy motocykl.Celowo wybrałem ,,troszke zmęczony" egzemplarz mam zamiar dokonać modyfikacji wizualnych oraz renowacji każdego elementu . Jak wiecie zajmuje się malowaniem proszkowym wiec zaprezentuje w ten sposób swoje techniczne możliwości . Relacje z prac przedstawie na forum.
Yamaha po uruchomieniu zostanie rozebrana na części pierwsze, zostanie wstawiony tył oraz wydech od suzuki gsr 600.O kolorach jeszcze pomyśle ale zastanawiam się nad półmatem czarnym na ramie ,wahaczu ,silniku i zbiorniku , czarny połysk koła ,na nich czerwone paski.
Oto moja FZR w dniu zakupu.Smile


Zakupiona yamaha fzr 600 - 1994 rok kocie oczy , właściciel wstawił silnik od fzr 600 3he czyli model starszy.Nie odpala.Spalony moduł zapłonowy, instalacja elektryczna nie kompletna.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group